FLIP.RO – La pomul laudat nu te duci cu sacul
Fiind inceput de an, si din dorinta de a face o schimbare, am decis ca este momentul sa schimb telefoanele familiei asa ca am inceput sa fac un mic research in ceea ce priveste cele mai bune oferte si modele de telefoane. Pasionat fiind de tehnologie, atat eu cat si mai toti membrii familiei mele am decis ca este cazul sa facem mai mult decat o schimbare de telefoane, asa ca am hotarat ca schimbam si producatorul (am trecut de la Samsung la iPhone). Toate bune si frumoase, am achizitionat noile jucarii si am decis sa incerc serviciile celor de la flip.ro pentru vanzarea telefoanelor vechi (am tot auzit de ei in ultima perioada, ba chiar pana si in reclame la TV). Zis si facut, evaluez telefoanele accept preturile propuse din calculatorul celor de la filp.ro, impachetez frumusel vechile jucarii si le predau curierului.
Pana in acel moment, am ramas surprins de modul in care decurgea intreg procesul si chiar ma gandeam, ca am ales cea mai potrivita si simpla solutie, insa surprizele au inceput sa apara… si anume:
Vechiul meu telefon, l-am evaluat la ca fiind excelent (mentionez ca am foarte mare grija de telefoane in general), excelent fiind ce-a mai buna forma estetica pusa la dispozitie de cei de la flip.ro. Telefonul arata si functiona impecabil, fara urme de utilizare, fara zgarieturi nici macar fine, pe carcasa, pe rama ori pe ecran (tot timpul am avut folie fata spate pe telefon + husa de protectie), chiar inainte de al trimite la vanzare ii fac si un test de ecran pentru a ma asigura ca totul este perfect. Insa odata ajuns si evaluat, cei dela flip.ro imi trimit un email in care ma informeaza ca starea telefonului a fost evaluata cu 3 trepte mai jos, scazand pretul de la 2290 la 1890 lei, iar pentru a sustine aceasta modificare imi comunica faptul ca telefonul prezinta urme de burn-in.
Ok, citesc de 2 ori emailul primit, si le raspund, civilizat si in acelasi timp ii rog sa imi trimita si mie dovada celor spuse de ei (sa imi trimite 2-3 imagini in care se poate observa acest defect al ecranului).
Rasunsul acestora a fost unul sec, de genul: am discutat cu tehnicienii nostri de la service si din pacate nu va putem trimite imagini cu defectul telefonului, deoarece acest efect de burn-in nu este vizbil in poze (desi pe site-ul lor au explicat acest lucru si chiar aratat in 2-3-4 imagini).
Din pacate, nu am mai vrut sa pierd timp prin retragerea telefonului, am incercat sa evit si viitoare taxe de retragere, plata curierului, etc si am acceptat oferta lor insa cu o dezamagire totala inca de la prima experieta, deoarece stiam ce telefon am depus la vanzare si stiam modul in care arata acel telefon.
Telefonul a fost vandul si urmeaza sa primesc banutii pe el in cont.
Sper sa nu mai am si alte surprize neplcaute pana la final.
Personal, nu as mai repeta experienta cu ei. Da, ideea este buna, flowul este gandit super ok, insa mai ai mult de lucrat la transparenta.
Vezi si alte articole din acceasi categorie de Stiri.